unitasfotos.com

Vragen voor scholen :

Hoe plannen we het best het verloop van de fotografie ?

 

Wij starten meestal met kleuterklassen, vb. oudste kleuters 3 - 2 - 1 - Peuters...   en daarna lager 1 - 2 - 3 - ....tot aan 6  

Per klas gaan de leerlingen eerst allemaal samen naar de fotograaf voor de individuele foto's en aansluitend de klasfoto van deze klas, zo gaat dit heel vlot.

Als alle klassen klaar zijn met zowel individuele foto's en klasfotos, dan starten we met broer- zus foto's en dit plannen we per klas van oud naar jong.

Dus eerst de oudste leerlingen 6 de leerjaar gaan om hun broers en zussen, daarna 5,  ....

Zo hoeft niet de ganse school onnodig aan te schuiven.

 

Welke klassen geven we voorrang voor de fotografiebeurt ?

De volgorde van het aanschuiven bij de fotograaf kan door jullie volledig zelf beslist worden naargelang de geplande acitviteiten van de dag (sporten, zwemmen, uitstap,…). Toch is het handig om eraan te denken de kinderen bijvoorbeeld niet na het zwemmen te laten fotograferen (nat haar). Verder starten onze fotografen graag met de kleuters, omdat deze na het drankje van 10 uur al de kans hebben om vlekken op de kleren te hebben. Wanneer er in de namiddag nog foto’s worden genomen is het ook best om hier de kleintjes niet te voorzien omdat deze soms maar halve dagen naar school komen. Ook voor de familiefoto’s wordt hier best rekening mee gehouden.

 

Vragen voor ouders :

Mijn kind(eren) werden vandaag gefotografeerd, wanneer ontvangen wij de inlogcodes?

Unitas Fotos maakt er een punt van om (zonder uitzondering van overmacht) de codes binnen 2 weken na het fotograferen op school te leveren.

Op het prijsbriefje bij het fotopakket van mijn kind(eren) wordt er naar het fotonummer gevraagd, waar vind ik dit?

Het fotonummer vindt u terug op de kleine foto’s bij het pakket, het fotonummer bestaat uit de laatste cijfers van het huidig jaartal, het klantnummer van de school, de letter "F", gevold door het nummer van uw foto (bvb 180020F0001).

Heeft de klasfoto ook een fotonummer?

Het fotonummer van de klasfoto vindt u terug op de achterkant van de foto.
Het nummer bestaat uit het klantnummer van de school gevolgd door G(wat staat voor groep) en dan het nummer van de klasfoto (bvb 160020G0001).

Wanneer kunnen wij de gevraagde bijbestellingen verwachten?

Een levering op school is zeer voordelig maar bij een levering op school dient men rekening te houden met een lange(re) levertijd.
Deze worden verstuurd nadat de verzendkostloze periode afgelopen is.

Ik heb voor een thuislevering gekozen, wanneer worden deze verzonden?

Uw bestelling verzenden wij binnen de 10 werkdagen.

Er kan altijd vertraging oplopen buiten onze wil om.

Zijn de schoolfoto’s bruikbaar als pasfoto?

Foto's die besteld worden via de website zijn niet bruikbaar voor officiële documenten. Enkel de foto's die speciaal als pasfoto werden aangevraagd tijdens de fotografiebeurt kunnen als pasfoto gebruikt worden. We zijn niet aansprakelijk wanneer deze alsnog zouden geweigerd worden wegens redenen die niet kenbaar werden gemaakt tijdens de fotografiebeurt.
 

Worden de individuele schoolfoto’s bewerkt ?

Alle opnamen worden gescreend en beoordeeld qua belichting en kleur. Indien nodig worden correcties gegeven.
Wij corrigeren storende elementen in de mate van het mogelijke. 

Wanneer er grote correcties moeten uitgevoerd worden kan men dit per mail aanvragen en mits betaling laten uitvoeren.

Hoe werkt "korting op aantal"?

In de webshop worden regelmatig kortingen gegeven op verschillende producten, indien u meerdere malen ditzelfde product aanschaft.
Deze korting op aantal is enkel geldig als u dit product met een EENZELFDE INLOGCODE aankoopt.

Is het mogelijk om de tekst op de wenskaarten te personaliseren ?

Dit kan, mits een toeslag van 19.00EUR. 

Bij het voorbeeld van een product staat een foto van een ander kind, als ik dit product bestel, krijg ik dan het product met de foto van mijn kind?

Ja hoor! De voorbeeldfoto dient er voor om een zo een realistisch mogelijk beeld te geven van het product, maar wij werken het product af met de foto waarmee u de bestelling plaatste.

Op de prijsbriefjes staat de mogelijkheid om mijn schoolfoto op canvas te laten afwerken, wat is canvas?

Men spreekt van een canvas wanneer de foto op doek gedrukt wordt en op een houten frame gespannen wordt. Alle canvassen worden in eigen atelier gemaakt en kunnen dus op eender welk formaat gemaakt worden. Vrijblijvende prijsaanvraag per mail naar info@unitasfotos.com .
 

Is het mogelijk om een andere afwerking of formaat van de schoolfoto dan vermeld op het prijsbriefje te bekomen?

Zeker, geen probleem. Indien u een specifieke vraag of prijsopgave wenst, stuur dan gerust een mail naar info@unitasfotos.com dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.

 

Mijn pakketje is kapot of te laat toegekomen, wat nu?

U kunt uw zending laten verzekeren tegen schade of te late levering door te kiezen voor verzekerde verzending .Indien een deel van uw zending gebroken is bij levering dient u ons binnen de 2 dagen na levering hiervan op de hoogte te brengen. We bekijken dan de mogelijkheden.

Wij versturen uw pakket tegen een zeer scherpe prijs om de totaalprijs laag te houden. Wij zijn niet aansprakelijk voor fouten gemaakt door de koerierdiensten.

Zijn schoolfoto’s duur?

Neen, u verkrijgt een foto genomen in een mobiele fotostudio aan een zeer scherpe prijs. Dit kunnen wij U aanbieden omdat wij de ganse school kunnen fotograferen in ideale omstandigheden. 
Houdt u er ook rekening mee dat er bij ons geen aankoopverplichting geld, de foto’s worden volledig vrijblijvend aangeboden.

Wat maakt Unitas Fotos anders dan de andere schoolfotografen?

Wij onderscheiden ons door onze jonge en kleurrijke manier van denken. Geen oubollige schoolfoto’s meer, maar leuke concepten met alle mogelijkheid van inspraak door de school.
Meng dit alles met onze voordelige prijzen en eerlijke, open afspraken en je krijgt het recept voor een perfecte samenwerking!
 
 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij werken samen met Mollie voor de betalingen.
U kan betalen met:
- Bancontact
- de KBC-betaalknop
- SOFORT banking
- Kredietkaart
- Belfius Direct Net
- Overschrijving
- Paypal
 

Kan ik gewoon overschrijven?

Ja, dit zijn onze rekeningsgegevens: 

KBC 463-1135201-84 
IBAN : BE 03 4631 1352 0184
BIC: KREDBEBB

Gelieve wel duidelijk alle ordergegevens te vermelden bij betaling per overschrijving.